Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Paul en Carla Schouman - WaarBenJij.nu Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Paul en Carla Schouman - WaarBenJij.nu

Te Anau

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Paul en Carla

14 December 2014 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Vandaag een echte zomerse dag na een verschrikkelijke koude nacht. (het heeft gevroren, en wij dachten dat we de kachel aanhadden. Fout, hij stond op ventileren dus de koude lucht werk vrolijk gecirculeerd.
We hebben een fikse wandeling gemaakt door het Fiordland National Park. De watertaxi heeft ons naar de andere kant van Lake Te Anau gebracht, genaamd Brod Bay. Vandaar zijn we rondom het meer teruggelopen. Een prachtige wandeling door een national park. Heel veel verschillende vegetaties van prachtige varens tot lange kale bomen met alleen in de piek wat bladeren. We hebben zelfs een tweetal prachtige kleine vogels gespot, de Geelkop kanarie en de Wakiwaki (een kwikstaart).
Wij zijn om elf uur vertrokken en rond vier uur waren we weer terug op de camping. Nadat we terug waren hebben we heerlijk in de zon gezeten en genoten van een lekker Nieuw Zealands wijntje.
Morgen gaan we naar Queenstown.
Liefs Paul en Carla

• 14 December 2014 - 12:45

Yvonne:

Klinkt helemaal top.

• 14 December 2014 - 19:26

Wilma En Ruud:

Hoi Carla en Paul
    Leuk om jullie als buur te hebben gehad in Te Anau. We wensen jullie nog een fijne vakantie en veel plezier met jullie familie.
    Groetjes, Wilma en Ruud

• 14 December 2014 - 21:17

WILMA:

NOU HET KLINKT ER NAAR DAT JULLIE HET NAAR JE ZIN HEBBEN. GELUKKIG OOK NEDERLANDERS ONTMOET. DIE LUI ZITTEN OOK OVERAL. ik ga nog een weekje genieten op school en dan ook vakantie. waarschijnlijk ga ik niet buiten zitten maar zal er wel van genieten!
    Ria is vandaag weer oma geworden. alles goed.
    dag luitjes veel plezier verder!
    liefs Wilma

• 14 December 2014 - 21:49

Theo En Ria:

Hoi Carla en Paul,

Mooi hoor wat jullie allemaal zien en doen! Ik was me er even niet van bewust dat het bij jullie nacht was toen ik het smsje stuurde, hihi. Maar ja als je in zo'n korte tijd twee keer oma wordt dan is dat vast te begrijpen. Morgen op school ga ik de kinderen vertellen over jullie reis. Veel plezier, geniet lekker en ik blijf jullie volgen.

Liefs Theo en Ria