Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Paul en Carla Schouman - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Paul en Carla Schouman - WaarBenJij.nu

Queenstown

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Paul en Carla

15 December 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vandaag 15-12-2014 Queenstown Creeksyde
Wow!! wat een mooie uitzichten hebben wij gezien vandaag. De rit naar Queenstown was al heel erg mooi. We zijn een aantal keren gestopt om het uitzicht te bewonderen. En in Queenstown aangekomen reden we gelijk naar de camping, die 5 minuten van het centrum af ligt. Super!
We hebben de camper neergezet en zijn gelijk de stad ingegaan. Op naar de kabelbaan. Paul vond het gelukkig niet eng om naar boven te gaan en jongens… wat hadden we daar een grandioos uitzicht.
We raakten niet uitgekeken, we hebben daarboven geluncht en zijn te voet nog een stuk verder omhoog gegaan.
We hopen dat de foto’s een goede indruk kunnen geven van hetgeen we gezien hebben. Eenmaal weer beneden zijn we het centrum in gelopen. Ook hier hebben wij ons kostelijk vermaakt. Veel winkeltjes, terrasjes en het haventje aangedaan. (Wilma en Ruud als jullie dit lezen, wij vonden Queenstown wel heel erg leuk, hihi). Voor degene die niet weten wie Wilma en Ruud zijn. Wij hebben dit aardige stel op de vorige camping in Te Anau ontmoet.
We hebben weer heerlijk gelopen (een berg op) en ja hoor, weer hadden we slippers aan. Na Amerika hebben we nog niks geleerd. Paul heeft flinke blaren aan zijn tenen opgelopen en ik heb gelukkig nergens last van.
Nu zitten we moe en voldaan na een heerlijke maaltijd in de camper. Waar Paul net een minuut geleden grandioos zijn hoofd heeft gestoten. Hij heeft nu New Zealand op zijn hoofd getatoeëerd staan. Arme Paul.
Morgen gaan weer verder op naar Lake Wanaka,
Liefs Paul en Carla

• 16 December 2014 - 06:20

Mary:

Wauw.... ik krijg geen genoeg van je verhalen.
    Laat ze maar komen hoor. Tis nu iets over 6 en onze werkdag begint weer.
    FOTO'S !!!!!!
    Veel plezier daar en veel liefs.
    R&M

• 17 December 2014 - 09:42

Ron En Klazien:

Hoi Carla en Paul,
    Eindelijk een reactie van ons. Wij zijn net terug van onze cruise en hadden geen internet ter beschikking. Dus net al jullie verhalen gelezen. Leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben en dat jullie de reis in precies omgekeerde volgorde maken als wij gedaan hebben..
    Alles komt weer boven tijdens het lezen van jullie verhalen. Geniet er nog van en veel plezier gewenst

Ron en Klazien