Denver/Chigaco - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Paul en Carla Schouman - WaarBenJij.nu Denver/Chigaco - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Paul en Carla Schouman - WaarBenJij.nu

Denver/Chigaco

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Paul en Carla

11 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Chicago

Hallo allemaal,
Dit is alweer het laatste verslag van onze geweldige vakantie. In Denver hadden we slecht bereik op het internet, vandaar dat het even stil bleef. Denver is een mooie stad, maar voor mij niet een overweldigende stad. Op de dag dat we daar aankwamen hebben we wij de Cheesecake Factory gegeten. We hebben alleen een voorgerecht als hoofdgerecht gegeten (maar ook dit is groot en veel), want we wilden nu een Cheesecake als dessert. Geloof me dit was de moeite waard, want wat is dat lekker!!!!! De volgende dag zijn we naar het stadspark gegaan. Dit is een groot mooi park met een Zoo, een golfbaan die voor iedereen open is, een meer en een aantal grasvelden met picknick mogelijkheden. Wij hebben gekozen voor de Zoo, want we hadden helaas geen golfclubs bij ons. Hier hebben we de dieren gezien, die we in de nationale parken gemist hebben. Daarna zijn we naar de rivier gelopen. In de rivier zitten wat kleine stroomversnellingen waar kinderen met banden en opblaasbootjes aan het spelen en zwemmen waren. De jongens konden dit water ook niet weerstaan en zijn er ook tot hun kuiten ingegaan.
's Avonds in het hotel gegeten maar dit was niet geweldig. (De tomatensoep was gewoon dikke tomatensaus. Niemand heeft het opgegeten), daarna vroeg naar bed want de volgende dag weer vroeg op. De auto afleveren en om tien uur vliegen naar Chigaco.
Chicago is wel een overweldigende stad met alles erop en eraan. Geweldige architectuur, een heel groot mooi Millenium Park met een openlucht theater en verschillende bezienswaardigheden, waaronder "The Bean" en een waterscuculptuur met een gezicht erin (moet je gezien hebben, moeilijk uit te leggen). Wacht op de foto's.
Natuurlijk ook naar de Honkbal geweest White Sox, geweldige avond gehad met naast ons een enorme fan van deze club die ons alles heeft vertelt over het spel en de historie! Echt weer een beleving met als hoogtepunt de bal van een homerun die Maurice heeft gekregen.
Ook heeft de stad een een haven met een grote pier aan Lake Michigan. Heel leuk, maar super druk. Ook hier hebben de jongens in gezwommen.
Vanavond zijn we naar een openlucht concert geweest in het Millenium Park. Het eerste gedeelte wat ik hoorde vond ik niet mooi maar het tweede gedeelte was wel mooi. Heel bijzonder midden in stad naar klassieke muziek luisteren en kijken en ook nog gratis.
En dan nu, helaas maar waar, gaan we ons opmaken voor de terugreis. Morgen vertrekken we om 18.00 uur plaatselijke tijd en komen maandag ochtend rond 10.00 uur nederlandse tijd weer aan.
Dit was het dan, voor ons een onvergetelijke VAKANTIE!!!!!!!!
Groetjes voor de laatste keer uit de USA.

• 11 Augustus 2013 - 09:32

Jos En Yvonne Wilmot:

Jongens, wat hebben jullie een ongelofelijk afwisselende reis gemaakt. Het was echt genieten om te lezen wat jullie allemaal gedaan en gezien hebben. Goede reis naar huis, Jos zal er zijn om jullie op te halen.
    Liefs, Jos en Yvonne

• 11 Augustus 2013 - 09:41

Annemieke En Ino:

Hallo Allemaal,
    Het laatste verslag! het was allemaal interessant om te lezen. Volgens mij heben jullie in korte tijd veel gezen en ervaren. Jullie heben vast genoten van deze reis en elkaar. Op basis van de verslagen en foto's is het een unieke ervaring geweest. Geniet er nog van met elkaar en een goede terugreis, veilige terugtocht.
    Groeten uit een zonnig Mallorca, Annemieke en Ino

• 11 Augustus 2013 - 12:18

Toos Koolen:

Wat jammer voor jullie dat het er op zit, maar volgens mij hebben jullie enorm genoten en een hele mooie reis gemaakt!! Hele goeie reis en tot gauw!! Liefs van ons allemaal Toos xx